World Sight Day 2019

 
Page_Header_1170_225_WSD2019.jpg
Vandaag is het World Sight Day! ​
De dag dat wereldwijd aandacht wordt gevraagd voor slechtziendheid en blindheid. Het thema dit jaar is myopie. Essilor onderneemt wereldwijd activiteiten ter bewustwording van het belang van goed zicht. Dit jaar vragen we aandacht voor  goed zicht bij kinderen, want er is een toename van bijziendheid bij kinderen, mede door toenemend beeldschermgebruik. 

​​put vision first

Speciaal voor World Sight Day en de consument, is de website putvisionfirst.com​ ontwikkeld. Deze site bevat:
1. Informatie over myopie en de wereldwijde impact.
2. Een eerste oogscreening.
3. Tips om myopie te beperken.

social media pakket​

Voor u als ondernemer ontwikkelde we een social media pakket, zodat ook u aandacht kunt besteden aan myopie. ​​Dit social media pakket is vrijdag 11 oktober beschikbaar op de imagebank.​​

Loading...