Update #2

 
​Extra Uneyeted nieuwsbrief #2 | maart j.l.

Geachte relatie,

Sinds de uitbraak van het coronavirus proberen we zoveel mogelijk onze diensten en producten te continueren met de gezondheid van onze medewerkers als prioriteit. Dit zijn bijzondere tijden voor ons allemaal, we zijn er uiteraard ook voor u. Gelukkig kunnen wij in veel gevallen gebruik maken van digitale en online oplossingen waardoor wij vanuit huis veel van onze werkzaamheden kunnen blijven doen. Via deze extra wekelijkse nieuwsbrief houd ik u graag op de hoogte van de ontwikkelingen bij Essilor en wat deze veranderingen en nieuwe mogelijkheden voor u betekenen.

BEREIKBAARHEID CUSTOMER SERVICE

Onze customer service afdeling werkt inmiddels volledig online en vanuit huis, alles is zo ingericht dat wij u nog steeds dagelijks te woord kunnen staan. De openingstijden van onze fabriek en customer service afdeling hebben wij tijdelijk aangepast. Van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 uur tot 17:30 uur staan wij voor u klaar. Zaterdag zijn wij vanaf nu tijdelijk gesloten. 

ONLINE TRAININGEN

Door het uitvallen van verschillende trainingen in Zevenaar en op locatie, werken wij op dit moment hard aan de uitbreiding van onze e-learnings en online video trainingen die u eenvoudig op afstand kunt volgen. Op deze manier kunnen u en uw team digitaal alsnog gebruik maken van onze trainingen.

Zo ontwikkelen wij een E-learning voor AVA met verschillende online video’s die rond 1 april klaar is. Daarnaast hebben we nu al een E-learning beschikbaar voor Eyezen. Heeft u interesse in deze e-learning? Stuur dan een e-mail met uw voor- en achternaam & e-mailadres naar marketing@essilor.nl, dan ontvangt u van ons een persoonlijke uitnodiging.

Als laatste werken we aan webinars op verschillende onderwerpen om u en uw team online te trainen. Een leuke en innovatieve manier om toch met elkaar in contact te blijven en de tijd te gebruiken om uw team weer klaar te maken voor na deze tijd. Wij houden u op de hoogte!

SPECIAL LENSES LAB

In het gespecialiseerde productielab in Frankrijk worden alle uitzonderlijke glazen op aanvraag en met zeer uitzonderlijke sterkten geproduceerd. Alle Exceptio brillenglazen, maar ook alle brillenglazen op aanvraag, diverse bifocalen en lenticulair worden hier geproduceerd met veel zorg en specialisatie.  Het Internationale Specialty Lenses lab is tijdelijk gesloten waardoor u helaas voorlopig geen Specialty glazen kunt bestellen. Dit houdt in dat speciale aanvragen en alle producten uit de sectie Specialty Brillenglazen in uw glascatalogus voorlopig niet in bestelling worden genomen.

ZONNEGLAZENCAMPAGNE​​

Voor de geplande zonneglazencampagne hebben we besloten om de gehele campagne en de verzending van de POS-pakketten uit te stellen. De POS-pakketten bereiden we voor, zodat u deze - zodra het kan - zo spoedig mogelijk ontvangt.

Heeft u in april de Essilor Direct Mail en/of het Huis-aan-Huis magazine gepland met Loyalty Lab? De nieuwe matdatum wordt voorlopig 16 mei 2020. Als het goed is heeft uw contactpersoon bij Loyalty Lab al contact met u opgenomen. De campagne blijft nog even open staan op de Uneyeted Portal zodat u op een later moment hier nog voor in kan schrijven.

Natuurlijk kunt u al zelf aan de slag om de campagne zo goed mogelijk voor te bereiden. Op de imagebank ​vindt u beelden en bestanden.

 

INSTRUMENTEN​​

Natuurlijk zijn Essilor instrumenten, O'Max Instruments en Optic Works er ook in deze roerige tijd voor u!  Omdat voor de installatie van een complete refractie-unit twee monteurs nodig zijn en we dan de Corona maatregelen niet kunnen respecteren hebben we besloten deze installaties voorlopig op te schorten. We beperken ons nu tot installatie van apparatuur die door één monteur gerealiseerd kan worden. Heeft een installatie van apparatuur gepland staan in de komende periode? Dan neemt Optic Works hierover contact met u op.

Bereikbaarheid Instru​​menten

De helpdesk is natuurlijk gewoon bereikbaar en onze monteurs kunnen vanuit huis de gewenste service verlenen. Heeft u een storing? Dan komen we, op uw verzoek, bij u in de winkel om de storing op te lossen. Natuurlijk met inachtneming van gepaste Corona maatregelen.

  • Voor storingen aan uw Topcon instrumenten is O'Max als gebruikelijk bereikbaar via 088 - 0888160 | toets 1 voor storingen en technische vragen | of 2 voor verkoop en verbruiksmaterialen.
  • Verkoop binnendienst van Essilor Instruments is bereikbaar via 088 - 0888111 | toets 2 voor instrumenten en daarna 2 voor verkoop en verbruiksmaterialen.
  • Natuurlijk kunt u ook direct contact opnemen met onze Essilor en O'Max instruments vertegenwoordigers of hen een mail sturen. .
Wij doen er op dit moment alles aan om onze werkzaamheden te continueren én onze glasleveringen en service te waarborgen. Wij zijn er voor u, juist in deze tijd. Zowel onze customer service en onze buitendienst zijn voor u gewoon bereikbaar. Voor al het laatste nieuws over onze aanpassingen verwijs ik u graag naar Essilor Pro waar wij dagelijks alles zullen bijhouden.

Gijs Maat
General Manager

Loading...