Technische storing

 
Update | Technische storing | 27 maart j.l.

Beste relatie,
 
Afgelopen maandag informeerden wij u over de technische storing in onze systemen waardoor wij niet in staat waren uw glasorders in behandeling te nemen. Graag geef ik u een update van de huidige situatie.

Op zaterdag 21 maart zijn wij doelwit geworden van een 'cyberattack' die enkele van onze systemen heeft geïnfecteerd. Voor zover nu kan worden bekeken, heeft er geen datalek plaatsgevonden, maar zijn onze systemen wel beschadigd. Onze internationale teams zijn vanaf dat moment 24/7 bezig om de verschillende systemen weer te herstellen, zodat wij onze processen weer kunnen opstarten. Vanaf zaterdag 28 maart is het weer mogelijk uw bestellingen te plaatsen in Opsysweb.

Helaas is hiermee de storing nog niet volledig verholpen. Wij kunnen uw nieuwe en lopende glasorders, van voor de storing, momenteel niet verwerken in ons productieproces. Dit is een hele ongewenste situatie die wij ook enorm betreuren. Wij doen er uiteraard alles aan om zo snel mogelijk weer orders te verwerken. Begin week 15 gaan wij de eerste glasorders weer aan u uitleveren. Wij ondersteunen u graag in alle ongemakken die dit met zich mee brengt. Mocht u een lopende order willen annuleren dan begrijpen wij dat uiteraard en bieden u de mogelijkheid om dit kosteloos te doen. Alle andere bestaande en nieuwe bestellingen worden na het opstarten van onze productie zo spoedig mogelijk aan u uitgeleverd.

Wij realiseren ons dat dit een enorme impact heeft op uw bedrijf en de toezegging naar uw klanten, zeker in deze onzekere periode rondom COVID-19. Achter de schermen zijn wij druk bezig om samen met u door deze periode heen te komen en werken aan oplossingen voor nu en in de toekomst om het contact met uw consument te kunnen versterken en activeren. Wij doen er alles aan om samen sterker en goed voorbereid uit deze situatie te komen en na COVID-19 er te zijn voor u en uw consumenten met een optimale ondersteuning. Vanmiddag berichten wij u graag over een aantal van deze mogelijkheden.

Voor meer informatie kunt u uiteraard terecht bij uw optiek adviseur of bij onze customer service afdeling. Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Essilor Nederland,

Gijs Maat
General Manager​​

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Extra bericht | Technische storing | 23 maart j.l.

Wegens een technische storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om een order te plaatsen via Opsysweb. Daarnaast worden er momenteel geen orders verstuurd.
Onze teams werken op dit moment hard aan een oplossing, naar verwachting zal de storing donderdag verholpen zijn.
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met onze Customer Service via 088-0888111 en via info@essilor.nl. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:30 uur.
Wij houden u op de hoogte en laten u zo spoedig mogelijk weten wanneer de storing verholpen is.

Bij voorbaat dank voor uw begrip!

Gijs Maat
General Manager 
Loading...